? ??????????????Life Began With love? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??5 Grabs Today. 584 Total Gra
bs. ??????Get the Code?? ?? ?????I Am Beautiful? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (8 Ratings)??5 Grabs Today. 2661 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????All About The Girls!? ????? ?????? ???Rat CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, March 22, 2009

sebuah kisah seram dan misteri....MISTERI APAM BALIK!!!!


Salam...
....Sebenaqnya aku ngan si honeydiew mengalami tekanan perasaan sejak dua menjak ni...
tekanan yg kami hadapi bknlah berpunca drpd krisis ekonomi yg melanda dunia skarang...
tapi krisis ni lagi DASYAT...
Kadang-kadang...
aku pon tak paham pasai apa bleh jadi camtu....
hampa pon mstilah lagi tak paham kan2...
hanya ALLAH saja yang MAHA MENGETAHUI...
tapi....
yang penting aku ngan honeydiew happy sokmo...
malaslah aku nak pikiaq...buat darah aku naik ja...
yang penting....
"buat BAIK berpada-pada,buat JAHAT jgn sekali...kita buat 2 3 kali....hahahahaha"

0 comments: