? ??????????????Life Began With love? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??5 Grabs Today. 584 Total Gra
bs. ??????Get the Code?? ?? ?????I Am Beautiful? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (8 Ratings)??5 Grabs Today. 2661 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????All About The Girls!? ????? ?????? ???Rat CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, April 10, 2009

kisah SATU HATI....TUJUH KEPALA...hehehe

Assalamualaikum....

aku sebenaqnya nak tunjuk ja kat hampa....

pasaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

aku....member2 aku....ngan UM....

nak tengok dak....

jom layannnnnnnnnnnnnn.....hehehehe

Ni lah kisah KAMI....SATU HATI...TUJUH KEPALA...hehehehe


LIZA JAMBU...SILAH TEMBIKAI...ANNA OREN...JAT DURIAN....


ZAHARIN PISANG....HANIM MATA KUCING....ILA RAMBUTAN....hahahaha


Dah lama kami kenai...aku rasa depa semua ni adalah KEBAHAGIAAN aku...walaupun banyak suka duka bersama tapi aku yakin KAMI semua akan hidup bahagia dan berjaya...walau di mana jua kami berada....aku harap ALLAH SENTIASA MENJAGA MEREKA UNTUK AKU....



UM is ONE.....Universiti Malaya...cinta hati KAMI


Ni lah J....kadang-kadang aku panggil dia MAMA....ari tu aku panggil dia MELATI sbb dia pakai baju sopan santun sangat....mcm orang baru balik KELAS KAFA ja.....hahaha. Aku harap dia ngan.......bahagia selalu...aku rasa ........tu adalah TAKDIR JAT...mudah-mudahan hubungan depa kekal sampai akhir hayat....aku harap PERSAHABATAN KAMI....akan kekal sampai bila-bila....SEMOGA JAT BAHAGIA SELALU....AMIN


Ni lah my best buddy....KAWAN BAIK aku....HANIM a.k.a JUWITA....hehehe...aku rasa aku boleh tahan lagi nak berpisah ngan UM nanti....tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku taktaulah samada aku boleh dak tahan diri aku daripada nak berpisah dengan DIAAAAAAAAAA!!!!!!!.....sedihnyaaaa.....AKU SELALU HARAP DIA AKAN LEBIH BAHAGIA DARIPADA AKU....AMIN

Sebenaqnya....

kisah ni ada sambungan lagiiiiiii.....

ntilah aku sambung lagiiiiii....

buat masa ni, yg ni dulu....

babai....Assalamualaikum....

0 comments: